e-Portfolioa Portfolioa hitza entzuten da maiz irakasle askoren ahotan, baina zenbaitetan ez dakigu zehatz-mehatz zer den eta haiek zeri deitzen dioten Portfolioa , zer nahi duten guk ikasleok egitea, eta zenbaitetan iduri luke ez dakitela benetan zer eskatzen ari diren. Izan ere, "Portfolio" hitzaz ulertzen duguna argi eta garbi azaldu beharra dago, ikasleek edo, oro har, Portfolio baten egileek nondik nora jo behar duten jakin dezaten. Portfolioa , ongi egina baldin badago, autoebaluaziorako tresna didaktiko indartsua da, ikasgai batean edo ikaskuntza prozesu jakin batean izan dugun eboluzioa erakusteaz gainera, ikasketa horren inguruan gogoeta egiteko aukera ematen digu, garatu ditugun gaitasunen inguruan iritzi kritikoa emanez. Gainera, Portfolioa denbora jakin batean landu ditugun ikasketa guztien bilduma izan daiteke: ikasgai batena, seihileko bateko ikasgai guztiena, maila jakin batekoa edo, nahi izanez gero, Gradu osokoa. Horregatik, hain garrantzit
* * Irulegiko eskua Balio akademikorik gabeko JOLAS FILOLOGIKO-LITERARIOA Gaur egun dakigunarekin testua ezin da deszifratu "... gure ekarpena jolasa dela onartzea testua itzultzeko dugun ezintasuna onartzea da, baina, aldi berean, hori bera ere bada amets egiteko eta bide berriak jorratzeko aukerari beti ateak irekitzeko prest gaudela onartzea." * Mano de Iruilegi JUEGO FILOLÓGICO-LITERARIO sin valor académico Con los conocimientos actuales no es posible descifrar el texto "... aceptar que mi aportación es un juego es una forma de asumir mi incapacidad para traducir el texto, pero también una manera de abrir la puerta a la posibilidad de soñar y aprender y a ser acogidos en la casa donde sueñan el saber y el conocimiento." * La Main d'Irulegi TRADUCTION CRÉATIVE sans valeur académique En l'état actuel des connaissances, il n'est pas possible de déchiffrer le texte. "... accepter que ma contribution soit un jeu revient à reconnaître mon inc
HIZKUNTZAREN GARAPENAREN FASEAK ERABILPENAREN ARABERA (Bates, 1976 & Lopez-Mugartza, 2021) Haurren hizkuntza-garapena aztertzean, funtsezkoa da haurrek komunikazio-trebetasunak lortu ahala igarotzen dituzten etapak ulertzea. Etapa horiek funtsezko garapen-arloekin erlazionatuta daude, eta honako fase hauetan bana daitezke: 1. Garapen-arloak Haurren hizkuntza-garapenak lotura estua du elkarrekin lotzen diren baina independenteak diren beste garapen-arlo batzuekin. Eremu horietan sartzen dira: - Garapen Motorra: Gorputza mugitzeko eta kontrolatzeko gaitasuna. - Garapen kognitiboa: Informazioaren antolaketa eta memoriaren garapena. - Gizarte-garapena: Besteekiko elkarreragina eta gizarte-harremanen ulermena. - Komunikazio-garapena: Ahoz eta hitzik gabe komunikatzen ikasteko prozesua. 2. Hizkuntza-garapenaren faseak erabilerari dagokionez Hizkuntzaren erabilerari dagokionez, haurren hizkuntza-garapenak honako fase hauek ditu: - 2.1. Estadio perlokutiboa (jaiotzetik 8 hilabetera
Iruzkinak