HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZAN
Hizkuntzen Portfolio Europarra (Portfolio Europeo de las Lenguas, PEL) Europako Kontseiluak sustatutako dokumentu pertsonala da. Bertan, hizkuntza bat eskolan edo eskolatik kanpo ikasten dutenek edo ikasi dutenek hizkuntza horien ikaskuntza-prozesuan bizitako esperientziak erregistra ditzakete, bai eta hizkuntza horiek gordetzeko eta etorkizunari begira eskura izateko edo horiei buruz hausnartu ahal izateko egin dituzten ariketak eta lanak ere. Autoebaluaziorako tresna interesgarria da, ikasleak beti baitu eskura bere lanaren ibilbide osoa.
Portfolio gehienak, hasiera batean, helduen irakaskuntzara bideratuta zeuden, baina laster sortu ziren Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen beharrei erantzuteko egokitutako portfolioak.
Hizkuntzen Portfolio Europarra (Portfolio Europeo de las Lenguas, PEL) Europako Kontseiluak sustatutako dokumentu pertsonala da. Bertan, hizkuntza bat eskolan edo eskolatik kanpo ikasten dutenek edo ikasi dutenek hizkuntza horien ikaskuntza-prozesuan bizitako esperientziak erregistra ditzakete, bai eta hizkuntza horiek gordetzeko eta etorkizunari begira eskura izateko edo horiei buruz hausnartu ahal izateko egin dituzten ariketak eta lanak ere. Autoebaluaziorako tresna interesgarria da, ikasleak beti baitu eskura bere lanaren ibilbide osoa.
Portfolio gehienak, hasiera batean, helduen irakaskuntzara bideratuta zeuden, baina laster sortu ziren Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen beharrei erantzuteko egokitutako portfolioak.
Hizkuntzen Portfolio Europarra (Portfolio Europeo de las Lenguas, PEL) Europako Kontseiluak sustatutako dokumentu pertsonala da. Bertan, eskolan edo eskolatik kanpo hizkuntza bat ikasten dutenek edo ikasi dutenek hizkuntza horien ikaskuntza-prozesuan bizitako esperientziak erregistra ditzakete, bai eta esperientzia horietan sorturiko dokumentuak eta egindako ariketak ere. Portfolioa leku egokia da ariketa horiek gordetzeko eta, etorkizunari begira, lan horiek eskura izateko. Portfolioa ere bada leku egokia ariketa horiek egiten eta dokumentu horiek sortzen bizitako esperientziari buruz gogoeta egin ahal izateko. Honela, Portfolioa autoebaluaziorako tresna ezin egokiagoa da, ikasleak beti baitu eskura bere aurrerapen linguistikoaren ibilbide osoa.
Portfolio gehienak, hasiera batean, helduen irakaskuntzara bideratuta zeuden, baina laster sortu ziren Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleen beharrei erantzuteko egokitutako portfolioak. Hona hemen adibide batzuk:
A) LEHEN PORTFOLIOAK HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZAN
B) HAUR HEZKUNTZA
1. Pasaportea + 2. Biografia + 3. Txostena (Gazteleniaz)
C) LEHEN HEZKUNTZA
1. Pasaportea
2. Biografia
3. Txostena edo Dosierra
Iruzkinak